حرف از منطق
حرف از منطق

 

مردها همواره میخواهند اولین عشق یک زن باشند


و زن ها دوست دارند آخرین عشق یک مرد باشند . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرمــــــــــان
ساعت18:32---20 اسفند 1392
دارم راه میرم،یهو یه صدایی میاد،

داداش یه عکس از ما میگیری؟!

منم میگم چرا که نه؟

دوربینو حاضر میکنم که چشمام میخوره به تو،

کاره دنیارو ببین،

من باید از تو وو کسی که تورو ازم دزدیده عکس بگیرم...

سعی میکنم به روی خودم نیارم،

عکسو میگیرم و دوربینو تحویل عشق جدیدت میدم اما،

جالب اینجاست،

تو حتی منو نمیشناسی...

من همونم، فقط موهامو کوتاه کردم،

فقط یکم چهرم غمگینه،

فقط مثل قدیما لبخند رو لبام نیست،

فقط ریش گذاشتم....

شایدم کلا یادت رفته من کیم،

چه توقعی دارم...

اروم راهمو میکشمو میرم،

پرچم سفیدمو به دنیا نشون میدم،که بفهمه تسلیمم،

کم آوردم...
.....


هیچکس
ساعت23:40---15 اسفند 1392
سلام دوست عزیزم موفق باشی اگه برات مشکلی نیست به بلاگ من هم سر بزن ممنون

r00yaj00n
ساعت13:25---14 اسفند 1392
ای ول دمت گرم

عشق2طرفه
ساعت8:06---14 اسفند 1392
کاملأ منطقی

در مورد مردها که شکی نیست


یاغی
ساعت23:46---13 اسفند 1392
ههههممممم

ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:33---13 اسفند 1392
الهه جون ، خیلی زیبا بود ممنونم بابت پستای زیبات

محمدحسین
ساعت23:19---13 اسفند 1392
بععععععله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، عاشقانه، ،
نویسنده : مامان شایان